torsdag ;P

hejj bloggen!
skolan i dag , matte prov , gick bra!! ;D
efter skolan stack men ner te grusplanen och spelade fotboll med typ ahlva klassen ,, fett skojj och fett sköööööönnt!!<3
asså det är as skönt ute ju det är ju typ varmt!!<33
det är verkligen en hiss om man ska hissa och dissa , sen stack man hem och åt lite och sen satt man sig i uterummet och messade , fett sköönt , 40 grader där :)))
sen skulle man te utvecklingssamtal men vi stack och köpte gympa skor te adam min lillebror och sen köpte jag ett par björn borg skor te mig :)<33
hahah , sen blev det utveckingssamtal , när man kom te skolan reagerade mamma och pappa på en av lärarna för hon var otrevlig tydligen jag märkte inget men dom reagerade ;pp
sen började utvecklingssamtalet, det gick jätte bra tyckte jag , det va  nästan bara positiva saker:DD<3
sen stack man hem och åt och nu sitter man vid datan och bloggar, är på msn och bdb:))<3
i morgon blirre björket med casse , hon ska sova här med , kvällen / natten kommer bli bäst!!<3
vet inte hur det blir med osby folket nu men hoppas alla kommer ;DDDD<3
jaja , kvällen och natten kommer vara bäst med casse iaf!!<333
vi ses alla puss haaaaajjjj<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback