thhaaiilllllaaannddd och regn;DD

hejj bloggen
i dag har vi varit mest vi poolen och stranden nära oss för vi har varit trötta från i går;PP
men sen typ kl 3 så va vi nere i basarerna nere på staranden och det började bli molnigt och sen började det att regna och verkligen öste ner,, efter typ 5 min kom vi på att min bok,, korsordet,, och våra handdukar låg vid poolen;pp
jag köpte ett par shorts innan jag stack upp men sen va det kuta upp och lägga in allt under taket min bok var dyngsur,, hahh skoj om jag inte kan läsa ut den nu ;// har inte vågat titta ännu men gör det i morgon bitti.
vi hoppade i vattnet när det regnade och det var as skönt vattnet var varmt och så,, här kommer bilder från i dag,,, saknar er as mycket pussssss haajjjj<333

poolen när det regnar ;pp

hahahahha;))))))<3

jag gilla den bilden ;pp<33 bevis på att det regna asså det var fan inte lite heller :))

mamma och patric tyckte med om regnet xDDDDD<3

thhaaiiillllaanndd och skulle te ö;D

hejj bloggen i dag skulle man te en ö som hette koh kaih nok  med det blev två elr ja nästan;pp<3

först tog man båten te en ö där vi skulle snorkla och simma med fiskar ;OO hahha men skoj var det;DD

igga bilden ;pp

det var jätte skönt på båden,, det fläktade as skönt när dom körde;DD

sen simmade man med fiskar,, jag ville men vågade inte men sen var alla på båten i vattnet utom jag och mamma och jag var svettig så jag hoppade i och höll mig te patrik typ det tre första minuterna med sen simmade jag själv och tittade på korralerna och alla fiskar,, det var jätte fint och en jätte fin upplevelse men läskigt va med och jag fatta inte att jag verkligen vågade jag hatar fiskar dom är as läskiga;))

sen kom man te andra ön där vi skulle vara i flera timmar,, det  var nästan en plåga faktist,, det var as varmt,, det gick typ inte att bada för att det var så salt i vattnet men jag badade ändå,, man fick gratis vatten och pepsi och 7up med och det drack man hela dan,, sen blev det lunch och det var inte gott jag åt bara ris så blev inte på mätt men jag åt melon och annanas;))

ja det var min dag i dag,, en as fiin upplevelse och något man kommer komma ihåg länge,, och att jag vågade bada med fiskarna är otroligt,, men vi ses alla söta saker,, saknar en as mycket haajjdååå<3333

hah lite brun har man blivit,, kanske inte syns så bra men skillnad är det;PP

hejj bloggen
idag blev det tidig frukost för att man skulle se om mackorna var inte så torra,, men det var dom ;pp
glömde säga att i går åkta man moppe tuk tuk,,
john,, erik, ,affe och tim och deras föräldrar åkte hem i dag vid 12 så nu är det bara jag och rebacca kvar;pp
pengarna fick vi inte i dag heller men ingen har hämtat dom ännu,, så john fick inte sin del av pengarna så jag får skicka dom te han om jag får dom ;))
har bränt mig på armarna igen;(( och ska på heldag på koh nai nok i morgon,, hihi kommer bli ännu rödare och mer bränd;pp
sen grät jag innan i dag med för att jag är faktist lite trött på thailand,, min lillebror är jobbig,, allting blir fel och jag saknar min mobil och alla mina kompisar där hemma,, min pappa och mycket mera,, det är nästan för varmt här men i dag frös jag^^
det blåser as mycket här,, på ön kan man mata fiskar med mackor i vattnet men det vill inte jag det är läskigt ju ;pp
sen vad som händer i morgon skriver säkert lite i morgon med,, elr blir kanske lite extra,, vi ses alla saknar er as mycket,, tycker synd om er med så mycket snö.
älskar er puss haajjdåå<333

hejj bloggen;))
har inte skrivit på ett tag men jag har fått massage en gång te och fått manikyr fint blev det,,
har vatt på marknad i dag med och köpte en massa saker te,, igår så stack rebecca te ngn ö och john ramlade och stog sig feda mycket,,
typ två sår på armen, ett på knät, en spricka i tån och en halv cm djupt sår på foten;SS
stackare;(((
så nu kan han inte bada och så,, andreas åkte hem i ons och jag åker te koh nai nok på lördag men är där bara på dagen.
det regnade i dag i morse och det blåste men sen på eftermiddagen blev det bättre,,
jag stack te john och skulle underhålla honom så vi spela fia med knuff vi spelade säkert i en och en halv timme om inte två,, men te slut van han;((
jaja ngn gång får man väl förlora;PP
rebacca kom te baka i dag,, jag åker på lör och john och dom på fre och andreas och dom i ons,, hah men men nu sitter jag och snackar med mamma,, patrik och john på vår hotellrum och väntar på att showen ska vara slut för john och jag hittade pengar på marken innan,, hahah 2200 baht,, haha mycket ändå,,
men jaja vi ses alla pusss älskar er ;ppppp<333

hejj bloggen!!
i dag var det upp vid 10 och äta frukost i värmen sen blev det dopp i poolen,, hämtade rebecca och sen kom jon med,, hah andreas heter han andra han kom med och spela lite boll kasting i vattnet,, gick inte så bra men men,, sen så sola man lite med,, men det var inte smart för nu är jag bränd på hela armarna och axlarna;(((
är as röd med,, men men sen blev det marknad och i dag skulle man pruta satan och det va jätte lätt,, jag tänkte lägga in bilder på allt jag köpt och så i dag,, men sen när jag skulle lägga upp bilden dampade det as mycket så det får bli en annan dag;(((
jaja blir nog massage i morgon och mer sola och bada om det röda gått ner alla får ha det bäst te jag kommer te baka,, så hoppas jag att vi ses snart :)))
puusssssss allaaaa<33333333333

hejj bloggen!!
fick massage i för går skiiiiiittt skköööönntt;DD
igår blev det shoppa på marknad hehe prutandet var sådär men fyy vad billit ändå köpte en massa orkar faktist inte ta foto och visa på bloggen kanske någon annan dag,, mycket blev det och mer kommer det bli,, i dag va med men på vatten fotbollen och träffade lite kompisar sen blev det beach partyt och träffade jon och någon annan snäll kille ;PP
vi har bestämt att vi ska träffas igen och det som var roligt var att vi hade kastat en boll på han ena innan i dag och så märkte vi att det var han så vi fick ett gott skratt där,, sen badade jag adam och jon i poolen efter att den stängt^^ asss skööönntt,, rebecca ville inte hon hade ont i magen;((
haha jaa jag har inte berättat att första dagen var jag och mamma med på vatten gympan och så såg jag en tjej som jag kände igen sen började hon att skratta och tittade på mig med,, då såg jag att det var rebecca från dansen!!!!!
asss skooojj av ren slump hamnade vi på samma hotell och hon kom dagen före oss och åker dagen innan oss så man har ju kompisar här;DDDDDDD
hahaha fatta ballt igentligen (AAA)
har åkt tuk tuk med ;pp,, skoj men dom kör som dårar och på vänster sidan det känns helt sjuukt att det är vänstar trafik!!
hah ja nu är kl 20 i 12 på natten här och jag och rebecca och adam har precis spelat pingis och innan det lämnade vi jon och han andra kommer inte ihåg vad han heter ;pp,, och rebeccas föräldrar har precis gått hem te sin lägenhet från att sitta på vår altan och snacka med min föräldrar,,  hah känns som att det händer en massa men pallar inte förklara allt nu och inte i detalj heller ;pp
men alla vi ses puuussssss och kraammaarrr från mig och solen ;ppp
nu börjar man bli lite brunare med ;DD<333
kalla mig inte neger när jag kommer hem bara ;))

hejjj bloggen:))
nu är man i thailand och jag ska berätta att det är 37 grader i skuggan och man svettas och jag har redan bränt mig på tre ställen :((
men ass sköööööööönnntt!
kommer bilder från resan!!

först åkte man bil te malmö,,

sen kom man te flygplatsen,,

inne på flygplatsen

flygplanet inne ifrån flygplatsen

flygplanet inne i från

världen ;DD

när man kom te flygplatsen i thailand skulle man sen åka en buss te hotellet och det var en as ball buss ;PP

på väg te hotellet

sen när man kom te hotellet blev det första drinken;DD

och sen hothellet och standen är as fiint och jag trivs as mycket,, saknar er där hemma redan och vill nästen te björket men ha det bra alla vi ses puuussssss<3333

tisdag och resa i morgon!! :))))

hejj bloggen!!
hah var bara tvungen att lägga upp detta,, jag och casse dampar som fan på musiken i skolan och så,, asså detta var nog bästa skoldan ever asså,, skiit skoj på musiken och sen hade man matte prov som gick as bra :))
sen stacka men te buger king på lunchen för man skulle titta bio med skolan och sen sluta där,, as chill!! :)
bra avslutninga också kommer ju inte te skolan i morgon heller för då åker man te thailand :))
skoj på språker med,, vi kom dit och så var ingen där då fick vi reda på att alla i sjuan på norre var i väg så det var bara vi centralare kvar så vi och franskan satte ihop oss i dag :DD

haha bara tvungen att berätta vad som hände efter skolan !!!
jag,emma,madde,linnea och casse va på stan,, vi var inne på jasmine och så tittade vi på saker te ngn 4 åring och då tog jag upp min väska för jag skulle ta en godisbit från den och så madde hon bara: har du något.
så personalen där misstänkte oss och larmade då kom det två vakter och så när jag madde och emma skulle ut han bara: ni höll på med en rosa sak innan och den försvann innan ni gick ut??
vi bara jaha,, han bara ja jag vill kolla era väskor och så,, vi bara öppna våra väskor och han bara tittade oc h rotade och så men han hittade ingen så vi fick gå ;PP skooojj,, hah då hade casse och linnea redan gått och dom hade med fått öppna sina väskor,, vad tror vuxna om oss ungdommar??
hah jaja men skoj var det,, men vi hade ju inte tagit ngt så vi behövde inte vara rädda heller,, vi fick ett gått skratt med ;DDDD

måndag och resa på ons :)

hejj bloggen:)
skulle bara säga förlåt abbe,, rosenbäck heter du :))
skolan i dag,, sov hos mormor med kusinen,, skojigt,, slutade en timme och 10 min tidigare än vanligt,, fett skönt.
efter skolan blev det fucking spruta,, men det gick bra,, emma var med ju (aa'
sen lämnade man henne hemma hos henne och sen åkta man hem,, när man kom hem fick men en semla och sen skulle man titta igenom sina kläder,, ska ju te thailand på ons!! ;DDD
kommer nog ta med mig datan och blogga där med men lägger ut på konstigare tider eftersom tiden stämmer ju inte,,  jaja man har vält kläder nu tar inte med mig så mycket kommer shoppa där så,, bara saker som ska packas nu och då lägga ner alla kläder,, kommer inte ha mobilen med mig bara så ni vet :))
kommer hem den 4 igen ska vara iväg i 14 dagar ;))
sen blir det skoj i skolan imorgon blir skolbio skoj men sen matte prov med som är bläää;PP
längtar som fan te på ons,, och vill bara packa mer och mer men nej får vi inte göra,, har ont i armen efter sprutaan :(
jaja man klarar sig,, skulle  också fråga med om ni vill jag ska lägga ut videoinlägg ngn gång ??<3
kommer ta kameran med mig te thailand så blir mycket bilder,, hoppas ni gillar det :)
har typ inget mer att skriva om bara att jag saknar en viss person och tack för låtarna :))
skulle testa lägga mitt namn oxå i slutet av inläggen nu mera om det blir bra då,, vi ses alla stnosar puss hajjdåå<3

tors,fre och lördag :)

hejj  bloggen;dd
idag blirre ett lite längre inlägg måste uppdatera den har inte hunnit,, tors blev då stan sen hem och te stallet :)

känns som detta kommer bli rätt långt,, men ridningen gick bra,, jag red toya hon på dom två understa bilderna,, den översta bilden är på caffe,, kom hem och sen han man inte skriva allt,, blev ett jätte kort inlägg då;pp

fredagen vad bra: efter skolan blev det stan med fabbe och casse köpte bh te mig och sen satt vi oss på trendie i 2 och en halv timme,, sen stack man med casse för man skulle sova där;DD
kl 8 stack man hem te johannes och träffa johannes och isak,, skiit skoj,, och skiit snälla,, måste göras om,, va där te hav 12 och sen stack man hem då börade man längta te lördag ;DD,, skulle ju te osby,, men när vi kom e casse ville inte hon te osby ;((
men sen skulle hon hänga med ändå men var inte säker på att hon fick...
jaja sen ringde robin och abbe mig typ halv 1 och snackade lite med dom,, skoj dom flummade inte lite heller ;PP
hah ja sen somnade man vid halv 2 ca och sov så gott såå;))

lördag vaknade man halv 8 och började göra vid sig,, casse frågade om hon fick men det fick hon inte ;((
så jag bestämde mig för att sticka dit själv (aa,,  man tog bussen te stan halv 10 och bussen te osby kl 10,, var i osby kl 11 då stod robin,, abbe och ngn skum typ,, emn det var hon inte,, hon verkade snäll och hette tydligen ronja;))
vi började gå mot ngt som jag  inte visste var men vi gick i alla fall,, vi skulle hem te robin,,  när vi kommit en bit ser vi ett missfoster på väg mot oss,,  nej skoja bara det vanbäck ;DD
skooooojjjjj<3
vi stannade och snackade med honom och ngn nilsson i typ en timme sen blev det för kallt så vi fortsatte gå,, när vi kom te robin så satt vi oss i sängen och började titta skräck film,, men den var så dålig så vi bytte te ngn anna som hette black x-mas,, den var bättre men vissa saker va för mycket och fett skabbigt tur jag hade robin och abbe brevid mig (L)<3
hade fan inte klarat sätt den själv (aa<3
sen skulle DOM  skulle äta inte jag hah jo men åt inget (yy,, sen stack man hem vid 4 tog bussen och sen var man  hemma vid halv 6 höll på att somna i bussen,, lång tråkigt,, men nu sitter man hemma och snackar med abbe och ska titta på melodifestivalen så vii ses alla söööta puuuussssss haaaajjdååå<33

torsdag och ridningen:)

blir ett kort inlägg :)
skolan,, sen stan med fabian och rasse,, träffa maija där skoj:)
hem sen blev det ridning gick väldigt bra,, red toya, kommer bilder senare,,
blev inget bad i ons heller för jag orkade inte,, skriver mer i  morgon puss haajj<33

onsdag och stan med fabian, rasse och madde<3

hejj bloggen
idag var det skolan te två,, och sen skulle man te stan men madde,, fabian och martin men det blev först casse jag madde fabbe rasse och martin men sen stack martin och casse hem te sig.
en blev det stan med dom då,, skiiit skoj måste göras om,, sen stack jag och madde in i omklädingsrummet i inter sport och tog gangztah bilder, hah lägger in dom senare.
sen blev det hem efter en kul eftermiddag och madde hängde med,, skoj sen åt vi hamburgare och sen datan,, men internet funkade inte,, så vi fick damp,, men vi fick igång det igen till slut,, sen stack madde hen halv 9 och nu bloggar men och snackar med robin på skype :))
här kommer bilder ;D

visst är vi snygga,, ses alla snyggingar,, messa mig puss haajjj ;'''<333

tisdag,, stan med emma

hejj bloggen <3
idag var det skolan och jag märkte att då var inte casse var där,, hon hade fått migrän anfall..
stackare<33
va sur på dig innan men nu går det bra :DDD
skolan var det ialla fall och jag jobbade på bra faktist,, slutade 10 min tidigare vet inte varför men sönt i alla fall,, skulle te stan och träffa emma och shoppa,, tittade på lite saker,, och sen fikade vi med,, la undan en bh som jag nog köper i morgon :))
sen träffade man ju amanda,, cassie,, matte,, emma och annie där med men hälsade bara ;PP<3
köpte alla hjärtans dag present och sen frågade man om navelpiercing oxå,, sen stack man hem,, när vi hoppat av bussen kom emma på att hon glömde påsen i bussen XD
hah så det var bara ställa sig på anda sidan vägen och vänta te bussen kom igen..<3
segt,, men man hade ju lite kul där med,, hahh fick lite damp.
sen stack emma te my och jag stack hem och åt.
pappa kom hem och jag satt mig vid datan och sen skulle man träffa erik robin och danne men blev inget.
nu åt man precis och nu ska man vara så snäll mot sin lille bror och byta te min egen data.
hah nu sitter jag på min egen data och snackar alex på skype,, funderara att sticka te badhuset i morgon men vet inte,, vad tycker ni ??
jaja  vi seeeess alllaaa pussss haaaajjj ;**

messa<3

måndag

hejj bloggen
i dag var det skolan te halv 4 as seeggt,, gick upp typ 20 över 6 hittade inga kläder och ha på mig så sket i att ha kläder,, nej skoja bara,, det fick bli två linnen en kofta och svarta tights,,
sen stack man te bussen och tog bussen te skolan,, inte värdens bästa inlägg men ha inget att skriva om,,
jaja efter skolan skulle man men emma te hennes träning,, men när hennes mamma skulle hämta oss i skolan fick inte jag hänga med för hon har haft körtelfeber och halsfluss,,
så jag fick sticka hem te mig,, men skoj var det för där va bella och melle hamma hos mej,,
fast dom var med min lille bror och han bästa kompis. dom stack efter typ en halv timme och då satt jag mig vid datan och tittade jumpstyle och shuffle,, skojigt.
sen fick man äta kvällsmat och sen bytte man te sig egen data så man kunde lägga in nytt inlägg,, '
nu gör man det och kommer på att detta inlägger var helt meningslöst och jag hade inget roligt att berätta om...
puss haajjj<333

söndag och shieett vad man ät trött;P

hejj bloggen:)))
i dag vaknade man brevid amanda och moa,, kom och tänka på våra fiina komedier vi gjorde i går kväll,, kommer nog ut på youtube senare,, amanda blev riktigt läskig,, hah skoj var det i alla fall och ni får gå in och titta på dom om dom kommer in sen,, kommer berätta mer om dom då.
vi tittade på film i går med men amanda somnade efter bara typ en halv timme ja typ en timme och moa stängde filmen efter typ en och en halv timme så ingen av oss såg hela filmen klart;P
vi vaknade gjorde vi oss elr nej gjorde vi inte,,  vi städade och åt frukost sen stack moa hem,,
jag duschade och amanda klädde på sig sen blev det datan och sen stack amanda med hem sen har det varit datan hela dan annars för jag har varit skiit trött,,
har inte fixat mej alls i dag faktist men har varit inne med så det gör väl inget,,
nu är klockan 20 över 7 och  jag sitter och snackar med ricardo på skype och tittar bilder på bdb och är på msn.
alla messar mig i morgon kan messa igen!!! ;DDD
WIIII<33
asså shiieet jag dör av trötthet,, om ngn kunde underhålla hade jag blivit jätte glad;DD
men men,, skola i morgon och jag måste snacka med casse i morgon,, sen blir det nog stan en stund och sen kompisar kanske med,, vi hörs i morgon och ni kna messa mig i morgon med puss haajj alla :))
hah  jag har varit så okonsentrerad så inlägget har tagit 20 min att skriva xD<3
MEN PUSS ALLA;*

lördag

hejj bloggen i dag har man haft as tråkigt hela den te 5,, innan det satt man bara vid datan och sov te 11.
klockan 5 stack man te moa gumman har inte träffat henne på jätte länge saknat henne,,
vi satt vi datan med och sen snackade mycket,, sen ringde amanda för vi skulle träffa henne med,,
då stack man och mötte henne och sen hem te moa igen och hon skulle äta sen skulle vi hem te mig och äta jag och amanda,,
sen nu sitter man och bloggar och pratar på skype och sen sitter vi och snackar heta linjen med xD<3
HAHA SKOOOJJ ;ddd
vi ska lätt vara uppe te sent men bara datan te 11;((
sitter säkert hela natten och snackar och garvar sen blir det väl teve och skoj med,,  nu sitter moa och snor min mobil kontakter xD MEN JAJA vi ses puss haajj alla :))<333
 hah bilden är från i går innan skolan stog och vänta på bussen ;PP<3

fredag :)

hejj bloggen :)
idag har man vatt i skolan ble lite olika människor man va med,, vet inte varför men skoj hade man;PP
språk hade man andra lektionen och skulle te norretull skoj men fett kallt,, sen efter språk ble det gympa hade vikarie för ngt skit med vår riktiga.
lite bråk som vanligt efter gympan med tror det ble bra sen :))
maten va faktist god,, snackade mycket om en spciell sak i matan,, efter matan va det slöjd:))
skulle fostsätta med min tunika :)
klippte ut tyget i dag då,, sen gjorde man en lite snabb mobil hållare med,, gick bra tyckte jag.
på slöjden blev det mycket om man ville te hammar elr inte och om man skulle te ifk elr inte.
jag pallade inte hammar och ville träffa ngn ikv så ville inte te ifk,, man stack hem med linnea s ist,, åt när vi kom hem och sen träffade man erik,, robin och danne ngn timme,, skiit skooj :)
grattis gumman ;DDDDD
får man göra om, hoppas jag (AAA)
sen stack linnea hem kl 5 men killarna stannade lite te,, hade man skoj där efter med ja,, dansade lite (kändes lite fel men det funkade) och sen skulle dom hem och äta och det skulle jag med,, åt tacos goot :)
sen ble det let`s dance elr tittade inte så mycket blev blogga och datan och snacka mycket ist (aa
just nu snackar man med stoffe på skype :)) lägg te mig: tiiepduh@skype
ja vad har man mer gjort i dag??
typ inget bara skolan och linnea och då killarna som jag sa innan sen ätit godis precis med (AA)
funderade på att gå på stan en stund men jag orkade inte för jag hade ont i huvet :((
mne usch nu ska jag nog typ lägga mig på spik mattan en stund och sen ska jag bara säga att jag fortfarande inte kan messa och att jag hoppas allt är bra i livet;**
vi ses alla puss puss :))

torsdag och ridningen:)

hejj la inte ut inlägg i går vet inte varför men han typ inte :((
lite dåligt uppdaterad;PP
men nu är det torsdag och jag gick i skolan te kom hem typ tre :)
i skolan så va man med lise kamei och linnea :))
skojigt;DD
efter skolan va det hem te mig me linnea w och sen te stallet!! :DD
skulle rida,, red min polle toya mellan sex och sju gick feda bra,,  jätte nöjd!!
sen hem och typ värma sig frös fan ihjäl i stallet ;(((
satte sig framför brasan och då blev de lite varmare,,  sen skulle linnea hem och då missade hon bussen,, lyckat.
hon fick ringa sin mamma,, men hon ville inte hämta henne,, så vi fick vänta te nästa buss.
nu är klockan typ 10 över nio och ska typ städa rummet ;SS
orkar inte,, kom te pappa i dag med,, hoppas man kan träffa några sen ngn gång denna veckan med :)
sen blirre thailand om två veckor;DDDDD
längtar som faaann.
tack för dagen linnea och alla i skolan,, den saken på barbacka va jätte tråkig hade varit tråkigare utan dig lise och kamei;))
usch nej nu ska jag gå och duscha och sen blirre nog lägga sig tidigt ikväll puss hejdå<33

tisdag och shopppinngg

hejj,,  gick te skolan i dag mådde typ mycket bättre :))
tänkte på det i går och va med lise och linnea ist,, språk va kul men fick läxa blää.
bilden var skiit tråkig saknar lasse som faaaaaaaannn!!
lunchen blev det  pasta och kött gryta typ faktisk rätt god ;D

efter skolan blev det shoppiingg  med linnea och lise :))
har typ inga pengar för  jag har använt allt te mobilen,, men shoppa ändå:))

tights: H&M 149;-

tights: H&M  149;-

så såg det ut som jag shoppa,, sen stack men hem te pappa och s hämtade mamma mig där :)
nu sitter man och bloggar och snackar med sofie :):):)
pusss haaaj alla (LL)

sjuk!!

hejj alla:)
tisdag i dag och vaknade och mådde inte bra :(
men gick te skolan ändå efter en timme fick jag åka hem för jag hade för ont i huvet och mådde dålig;((
nu sitter man hemma och tittar tv och bloggar lite och snackar i tele :))
fick reda på att jag  inte kan inte messa,, har typ över skridit mina pengar med 300 kronor ;P
hopsan där ja;PP
vill att ni ska säga till vad ni tycker som jag sa i går,, vad ni vill ha med i bloggen och vad ni  inte vill ha med i bloggen och så

puss puss alla,, sry för jag är som jag är,, kan inte bestämma mig ;PP<3

måndag

skolan i dag faktisk rätt roligt,,  kankse ska träffa casse på fre:))
glosförhör gick bra,,  nöjd med dagen i dag;PP
skulle bara säga att vi får skriva te mej om vad ni vill veta i min blogg tex hissa och dissa, dagens outfitt, dagens låt med  mera.
skriv te mig vad ni tycker om och vad inte tycker om och vad jag kna förbättra och mycket mera:DDmessa mig elr ring :) 0733995222