tisdag

hejj bloggen
tisdag i dag och ingen skola i dag heller , känner mig lite bättre och jag har städat mitt rum asså verkligen stor städat :))
pratade med oliver lite i tele i går och med emma med och emma och jag tror att det kanske inte är casse ändå , men men sen idag har man varit ute i poolrummet nästan hela dan för där va fett skönt för solen lös in där;dd
ätit glass har man med gjort och sen har man inte gjort så mycket mer , tittat tv och sen har man snackat med emma om lördag och om det går för alla blirre fett skoj hoppas jag :))<3
saknar alla i önne har inte träffat dom på jätte länge och nu börjar jag blir trött på att gå hemma så nu vill man nästan te skolan , träffa alla igen och inte missa för mycket ;pp
nu sitter man vid datan och hostar och snörvlar men sånt är livet hoppas vi ses snart pusss haajj<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback