skolan

hejj bloggen
skolan idag och skit skoj faktist saknat alla , vi skulle binda våra tema böcker och det gjorde jag.<3
vi stannade i skolan te halv 5 och tittade på calle lübecks filmer på youtube , så jävla bra asså sånt gillar man:)<3
när man kom te rece med elin så ropade johannes på rebecca men dom menade mig , vi stack dit och frågade vad dom ville men dom ville inget då kom dhemi och frågade om jag var på g med någon olle men nej vi har bara träffats två gånger och jag vet knappt vem det är ;pp<3
haha skojj iaf , sen frågade man vem en kille va för vi sitter på samma buss och dhemi trodde jag var på g med honom med men nej ;pp<3
sen tog man bussen hem då satt där några på bussen , en tjock tjej och en utlänks kille mitt emot varandra och när dom skulle pussas så bet han henne i fingret ist och då fick han en fet fläskläpp och sen satt han med ett maxi kvitto och torkade bort blod från läppen haha så dåligt ;pp<3
när man kom hem åt man och sen stacka man te affären och skulle köpa smör och sen stack man ut en stund men det fanns ingen ute så gick in och satt mig och blogga och snacka med alex ;ddd<33
emma skulle te utvecklingsamtal innan vi sluta skolan så hon fick man med träffa så jävla saknad är hon<3
amanda hagström , sofie  månsson , ebba trobäck och marie nemark så jävla saknade vi måste ses snart<33333





haha bara för att jag ska skriva om alex nu för att han ska läsa det,, hah jag sitter och snacka med honom nu och vi snackar typ inte för jag skriver bara och han gör något annat, han ska säkert spela cs snart ,, hahah i går när vi snacka spelade han det och så la jag te fler på skype så att ahn  skulle dampa hahaha men jag laggade hans internet ist , det la av hahahah , han tycker jag ska skriva han är bäst en det vill inte jag ;p
jo då alex du är bäst älskar dig såååå *host host* , nej men serri jag saknar faktist honom :)
får med ses snart<3

ses alla puss haajj<3




Kommentarer
Postat av: MARCUS!

Söt! :D

2010-03-24 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback