måndag , michelle och sen oliver:))

hejj bloggen
 i dag var det skolan och sen skulle man te stallet med casse men de gick inte så då stack man hen te gulliga michelle;dd<3
vi gick med freija och sen åt vi och sen datan , tittade på klipp och hade skoj , sen skulle man hem och äta när man kom hem hade mamma tagit fram alla sjuk saker och jag bara: vad har hänt? mamma bara: jo patric har skurit av halva finger blomman , jag bara: vad är det? mamma bara: finger toppen , jag bara: shit hur och mamma svarade att han skulle skära i köttet men träffade fingret , så ja lyckat blev det , han har gjort vid poolen nu med så nu ska den bara bli varm med sen blirre bada igen ;DDD<33
vi åt och gott var det , patric hade grillat och gjort gott:)
sen skulle man te michelle men det gick inte du fick man ett sms av oliver och han frågade om han kunde komma, jag bara visst men vi är ute och han bara nej hemma hos dig och jag svara nej men jag frågade och visst fick han det så han kommer om typ en halv timme och ska stanna här te 9 :) , jaja vi ses alla ska te pappa i morgon så alla i vä messa mig så kanske vi kan träffas:))
puss haajjj<33



bilden är från när jag var sjuk , ny duschad  och o sminkad<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback