lördag i går & kväll/natt med emma

hejj bloggen
igår gjorde man inget fram te kl 5 för då kom emma , då ställde man sig och gjorde köttfärssås , thihih den blev grön:)<3
sen delade vi grönsaker och så och sen åt vi tacos med vår gröna köttfärs , det blev as gott<3
sen gick man te affären och köpte godis , poppade popcorn och sen kl halv 8 kom felix och henke , vi skulle titta på the ring men henke glömde den men han hade baksmällan så vi tittade på den men den hackade så då tittade vi på kung fu panda;ddd<3
hahaah skoojjj
vilken kväll skoj emma och grattis haahahahahahhahahahah<33
vi ses i morgon emma puss hajj



idag vaknade man brevid emma  och då skulle man åta frukost göra vid sig och sen skulle hon te livius och träna småttingarna , jag hängde med och lämnade henne , och nu sitter jag vid datan snackar med alex och dampar för jag får inte in bilder på min data från min mobil jag skulle visa vår fina köttfärs men det är helt cp;pp<33
hejjdåå<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback