friskluft

onsdag i dag och ingen skola , jag kommer i morgon :))
idag har det bara varit hemma och sen bakat chokladbollar , sen va man ut och gick i 1 tim och 10 min och när man skulle hem gick man igenom skolan och då slutade alla där så dennis hälsade och nu busringer dom mig hela jävla tiden;((
det var jätte skönt att ut och gå när man är sjuk,, frisk luft och motion samtidigt;dd<3
har gjort lite läxa med nu och sen har jag messat med casse om björket med :))<3
min dag i dag har varit jätte tråkig och jag är jätte sugen på att göra något om det så är ut på stn elr hem te någon elr va hos mig elr vad som jag måste göra något jag är trött på att bara vara hemma :))<333
så messa mig om ni vill göra något så kan jag säkert uppdaterar mer ikv puss haajj<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback