fredag i går & class med saknade ebba

hejj bloggen
i går vad det fredag och skolan va skoj , emma var där och sen fick jag reda på att  det blir inte björket med casse , yasse och elin för casse ville tydligen inte , sticker nog dit med emma malmsten ist ;dd<3
med det är inte säkert hon kan ;(
jaja ,  jag och madde va ute och gick på gympan för vi inte va med , va inte med för jag precis varit sjuk då :)
efter skolan blev det stanna kvar på skolan lite och prata med ki michelle och emma as skoj , dansade lite jumpstyle och filmade  sen ringde mamma och hon skulle hämta mig , när man kom hem så ville henke och felix att jag skulle ut så jag stack ut te dom , sen kl 6 stack man in oh gjorde vi sig as snabbt , vi skulle te class med min lillebrors innebandy:)<3
skoj , träffade jätte många saknade tex ebba och linnea och felica, träffade axel och frans med ;dd<33
stack hem vid halv 11 ,  och då satt emma min kusin på bussen och oliver satt också där;dd<3
vi får med träffas snart  emma det var länge sen vi såg på film och allt det <33
jaja en skoj dag och en kväll man sent glömmer längtar te ikv då emma älsklingen kommer och ska sova här<33
vi ska laga tacos och sen kommer henke och felix hit med och då ska vi mysa lite , haha nej men vi ska titta film och ha skoj :))<33
ses alla puss hajjjdåå<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback