emmmaaaaa;DDD

hejj bloggen ,
i dag var det skolan och sen hem te emmaaaaaaa!!!
när man kom hem te emma så skulle man äta och det gjorde vi och sen gjorde vi vid oss och sen satt vi oss vid datan och tittade klipp , hahahahaahahah faaan vad skoj och fy faan va bra gjort :)))<3
jaja sen stack man te willys och då såg man lasse och sen wille va med där gahahahha fyy vad skoj<3
sen kom det tre blattar och bara: hej snygging din msn?
jag och emma bara gick där ifrån och sen när vi gick ut från willys så satt dim i en bil och skulle snacka med oss och vi bara gick och dom skrek hejj och vinkade<3
hahhah asså vad vill blattar mig och emma ;PP<33
hahaahaahah emma dagen vad bääästt assså vi har inte varit hemma hos diig på jätte läängee...<333
när man hoppade på bussen så satt natalia där så det blev lite snack med henne<3
sen har vi fixat te björket , jag åker med casse och hon ska sova hos mig med sen;DDD<3
ska träffa claudia och dom från osby med där , längtar sönder!!<33
just nu sitter man och bloggar och snackar skype med massa folk , tänker och är trött hihih<3
hahah alla i vä ni får messa mig för vi får träffas i veckan;DDD<33
puusss haaaajj allaaa<33

gå in på min bdb: moavcasse  <33







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback