dålig uppdatering :)

hejj bloggen!


förlåt för dålig uppdatering ,   men jag har inte haft något och skriva om i söndags blev inget alls utan datan och så , i går va det där emot lite roligaree:))
 jag skulle te osby md mamma och adam , jag fick sluta skolan en hel timme innan bara för att jag skulle te osby ;DD
när man kom dit träffade sandra och hennes två sysstrar , ina och sen kom patrik med , vi fikade och sen skulle sandra och titta på fotboll och då sa jag te mamma att jag ville te abbe och träffa abbe , robin och stoffe och det fick jag så patrik körde mig dit , och när man kom dit stog abbe och stoffe utanför abbes hus och väntade på mig när vi kom in satt robin vid datan och spelade sceamo musik , hehe inte braa<3
jjaaja sen var det typ musik och tittade på deras mobiler och så satt dom på bruno , sen ville claudia komma men hon ville inte cykla te honom själv men jag hittade inte och dom andra ville inte och orkade inte så claudia blev lite besviken , sen va det typ inget mer än att jag ägde dom på rubiks kub och att abbe drog undan solen från mig när jag skulle sätta mig så nu har jag ont i ryggen och får ett blå märke där ;p<3
men det är lugnt , jaj sen ringde claudia robin te min mobil och så hände något där jag vet inte säkert men men , det jag vet nu är att det är bra nuu :))<3


sen dagen i dag:

skolan och sen slutad man 10 över 2 och då gick man på stan med madde och så bestämde vi oss för att vi skulle hem te mig , då stack vi te rese och då träffade madde fanny där och jag träffas simon ahhaha asså fatta skoj den kille är ;PPPPP<3
jaja sen stack man hem te mig , vi satt oss vid datan snackade lite  med abbe och stoffe och sen fixade men mina naglar ( oj vad lyckat det blev !!! )  hahahah , jaja sen åt man och sen stack man ut , när man var ute träffad man casper och jamie och vi snackade inte så mycket men dom skateade , sen mötte man felix och henkee med !!
hahahahahaha DISKRETTTT!!!!!
sen frös madde och jag så mycket så vi stack in och då fick madde ett sms att vi skulle ut te affären för hennes pappa stog där , ja men det gjorde han ju inte   och jag stog bara i koftaa!!!
 hah madde tvingade mig att stanna te han kom med så man stog där och frös och affären var stängd , så vi körde lite "friskis och svettis" kan man säga men det var mer " gör det elr frys ihjäl" haha , ja sen kom han då efter typ en 10 min och då var det springa in och sätta sig vid datan för jag snackade fortfarande  med abbe , jaj nu sitter jag och skriver världens längsta inlägg känns det som , hah hoppas ni pallar läsa allt:))<3


nu :

sitter man och bloggar funderar på om man ska hämta en rubiks kub och leka lite med den, man sitter och snacka med stoffe och abbe och är inne på msn och bdb med , bilderna från facebook har kommit med:))<3
hah jag är  bara med på en och jag ser helt cp ut!!
ja det var allt tror jag , och förlåt för dålig uppdatering!! <33
pussss haaajjj<33

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback