cp blogg?

hej igen
asså jag skrev hur muycket som hellst , men det bara försvann?
jaja jag skrev att jag skulle rida plexus efter skolan för casse men det blev bandit:)
att han är den svåraste b-ponny jag ridit NÅGONSIN!!
men han var duktig när det väl funkade:)) casse fick hjälpa mig lite ,  hon fick sitta upp för att få honom och lyssna men sen gick det , han skulle inte hoppa så jag gick över bommar och jag fick honom fint över bommarna i galopp någon gång med :))<3
att vi får göra om det och att vi får rida tsm någon gång:))<3
hah det lät som jag var jätte dålig på att rida , ska inte vara sån med självförtroende nu men jag tycker jag är duktig och jag rider inte så små saker egentligen utan jag rider d-ponnyer , plus att jag inte har ridit bandit någon gång innan :)<3
att sommaren kommer äga med bästa casse och att vi kommer ha det bäääässttt<333
saknar dig redan , skulle med säga sry för slutet och att det var synd jag inte kunde hjälpa te mer<333
puuussss haaajj<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback