björket i går:)

hejj bloggen björket i går:)
efter skolan stack man med casse te frissan och hon klippte lugg , sen stack vi hem te henne för att vi skulle ta hennes legg och när vi tog bussen te rese igen kom vi på att hon hade inte legget med sig så hon fick hem igen och jag stanna på rese sen tog vi bussen te vä , på bussen satt aniie och mathilda så vi snacka lite med dom<3
sen var det hem duscha och äta och sen göra vid sig och sen stack man kl halv 9 och utanför björket såg man sali yasse och elin och dom stog längst fram och sen stog michelle , elin och martin lite längre bort och sen såg man abbe , robin och stoffe i kön ännu längre bak<3
så man hälsade på dom och sen va man inne på björket och då hängde man in väskan och sen försökte man få fart i abbe robïn och stoffe men det gick inte så bra ,  sen kom claudia och nellie då hälsade man på dom och sen var det dansa och ha skoj , jag dansade mycket med robin abbe och stoffe och sen då casse väldigt mycket mä<3
kl 00.00 så fick man jag vet inte vad men jag blev helt trött och mådee inte bra , tack för du "tröstade" mig abbe , det varjätte gulligt^^<3
ja sen var det en kille som mockade mot mig för att jag sa aj när han sparkade mej och bara för jag stog med abbe så slog han abbe på käften ;s cp kille ?
 jaja sen i slutet sa man hajdåå te alla och väntade på att kön te jackorna skulle bli mindre och sen gicka man då ut och då stog pappa med min jacka så jag satt på den och sen sa man hejdå te osby killarna<3
jag messade med robin och claudia sen med efter björket och claudia och jag betämde at vi skulle träffas på påsklovet så det får i göra<3
och jag tror det är bättre nu med claudia hon fick ju lite problem efter björket och så...<3
jaja vi ses alla hejdååå<333

Kommentarer
Postat av: claudia

awesome kväll ;D

jaa, det är 'bättre' med mig nu, men det känns skumt forfarande ;S

vi måste träffas igen (y <3

2010-03-27 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback