maxii och ekoo!

hejj alla :))
idag har man varit trött och så efter i går , men så är det  väl ?
skoj var det iaf , ja men blev väckt av mamma för att vi skulle te pappa , man packade , duschade och gjorde vid sig och sen stack man te pappa<3
när man kom hit ville pappa te stan och titta på utemöbler men det ville inte jag , jag vill träffa någon men det gick inte , så man hängde med med världens huvud verk men det funkade , vi stack först te eko och köpte lite saker som: klämmer och hårspray och present te min kusin , och sen stack man te maxi och köpte mat ^^<3
det var inte så kul jag vill sitta i bilden men det fick jag inte ;pp
sen efter det blev det tanka bilen och sen hem <3
ja sen satt man sig och titta film och somnade nästan ;pp
ja sen blev det mat god mat , och så messade moa mig och frågade om det gick och va så jag sa att hon kunde komma te mig , så hon kom och vi snackade skype med abbe och lyssnade musik och så och sen skulle hon hem och äta och så skulle hon tebaka men det fick hon inte sen ;((
så ja nu sitter man vid datan och bloggar lyssnar musik och snackar med abbe :))
sry stoffe men jag fattar inte varför du blir sur..... vill inte bråka ju?
imorgon blirre osby , längtar as mycket , ska träffa robin claudia och abbe ;DDD
vi ses alla puss haajjj <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback