LOOOOOOVV!!

hejj bloggen
i går hände det inte så mycket men i dag har vatt skoj :))
hmm , ja skolan var nice faktisk , utom engelska då.. hahaha bara för jag och casse äe bäst :)
och bara för att ALLA exakt ALLA gick på det :PP
hahahah , ja sen var det so  och då fick man choklad av susane ;DD
goootttttt!!!
sen efter lunchen så va det no och då skulle vi städa no salen och det gick på 5 min , sen skulle man då ut och plocka skräp , äkligt!!
jajja när det var gjort fick vi "leka" men vi satt oss i trekanten som den kallas och snackade typ :)
ja sen slutade man 20 min tidigare och då slutade man kvart i 2 ,  ja sen fick man då LOOOOOVV!!
 ja och sen stack man te pappa och åt och sen gjorde vid sig te ridningen jag skulle ju rida två timmar i dag så , ja och sen skulle man då rida älton en underbar unghäst , ja och första timmen var hoppning och då va han som en clown på riktigt ,  vi skulle hoppa en oxer men han hoppade  bara första hoppet och sen dampade han  , antingen stannade han elr så svängde han sen fick man över honom och då blev det jätte fint , vi hoppade ca
70<3
ja sen andra timmen va vi bara två ;DDD
ja och det gick ju inge vidare... lilla älton ville inte som jag , han var stressad och allt , han ville inte åt det hållet jag vill  och  ja.. jag fick honom fiint typ 20 min i mitten men sen när vi skulle sätta i gång och galopera så nej då spårade det ut så jag pallade inte mer , jag stälde mig och min häst i hörnet och lugnade ner både hästen och mig och sen skulle vi skritta av hästarna så jag hoppade av och lädde min gulliga häst :)
ja sen var det fixa allt och sticka hem och sen äta, duscha och nu bloggar man och sitter på msn och bdb :)
haha sen snackade man med robin med , skickade lite musik , vi snackade lite om vad jag skulle skriva och han ville att jag skulle skriva detta:  ROBIN ÄR SNYGGAST!!
hahaha , jaja nu har jag det , hoppas vi ses på lovet pusss hajj och glad påsk:) <3


Kommentarer
Postat av: Robin den snygga :)

hahaha det stämmer gott folk jag är snyggast!!

2010-04-01 @ 23:15:12
Postat av: claudia.

jaa, det stämmer verkligen, he's sooo cute :p, det är därför jag är tsm med han XD <3

2010-04-03 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback