fredag i går och casse :))

hejj bloggen ,
fredag i går och skulle sova med casse ,  jag träffade madde och casse i stan för att vi skulle träffa jaggebanan och någon fille , men jagge kom bara , vi köpte godis och sen så stack vi te museet så jagge skulle skatea , efter typ en timme stack jagge och köpte godis och sen satt vi oss på bk och sen skulle vi te stallet , haha madde som är livrädd för hästar gick det jätte bra för , ghahahaha asså vi ska kämpa bort det :)<3
madde du ska klara det !!!
ja sen stack man hem ,  madde blev hämtad och sen gjorde jag och casse vid oss , vi försökte få tag på folk men det gick typ inte , men vi stack ut då träffade vi labb , visar och någon , men jag snackade bara med abbe typ för dom var inte roliga , hahah tack för det abbe , så gullig duu är !! <33
ja sen frös man typ ihjäl och då stack man hem ,  gjorde vid sig för natten och la sig i sängen och messade lite , asså shiieett casse hur kan man må så fucking dåligt , stackare <3
haha jag blev fan lite äcklad , hahah , ja sen somnade man.. <3
godnatt;DDDD<3

dagen i dag:
jag blev väckt av att casse drog maj hårt som fan i örat!!
AJJJJ!!
HAHAHA ,  ja sen skulle man och sjunga för casses mamma, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN;d
eeem , sen fick man reda på att klockan bara var hal 9 ;oo
ja då skulle man te stallet så det var bara och klå på sig och sen  sticka te stallet , ja gjorde klar och mockade och så och sen stack vi ut och red i paddocken, jag plexus , alexandra virginia och casse hawaii , idag gick det jätte bra faktiskt , jag fick honom i form och han löd , ja det ända som inte gick så bra va att han blev rädd för casses jacka , ghahaha skoj var det , ja jag travade mest och jobbade honom lite och sen tog jag något varv galopp och det gick jätte bra med ,  bytte varv och gjorde likadant , sen skulle casse ut te ängen och galopera på gräset jag ville först inte men den gjorde jag det , det gick bättre än jag trodde han lydde mig och han tog det lugnt och jag var nöjd , ja sen gick vi en runda med dom och när vi kom te baka så flätade vi svansarna och ryktade dom , för casse och alexandra ska på tävling i morgon , dom ska köra från stallet kl 6 ;oo
så allt var tvunget att vara klart , hah när vi tog ut dom i hagen är det första dom gör att rulla sig , så ja dom får rykta om dom nogare i morgon ;pp<3
ja sen skulle man cykla hem te deras mormor och morfar elr farmor och farfar kommer inte ihåg , hah ja sen kom vi på att vi hade en cykel och vi var tre pers;O
så ja , jag fick cykla , casse satt på sadlen och alexandra på palethållaren haha det gick faktist bra , sen skulle deras pappa hämta oss och sen var man hemma , då var redan gästerna komna så det var upp snabbt byta om och göra sig fin och sen vara trevlig och fika sen skulle man ta buussen hem , man träffade emma på rese och hon bad om tuggumi sa sen tog man bussen hem , då fick man brottom för då skulle våra gäster komma så det var byta om igen och sen städa och sen kom gästerna , vi åt och sen fikade nu sitter vi typ alla ungdommarna på mitt rum , killarna dampar och jag och ida sitter vid datan och malin ber om ett par joggingbyxor för att nillen spilde läsk på henne , kul det låter elr hur ?
hah mer galet , ja vi ses alla elr ja iaf hoppas det :))
puss haaajj <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback