abbe o robin , claudia , love och david :)

hejj bloggen
i går blev det stick upp tidigt för man skulle med bussen 9.35 te osby ,  haha man skulle ju träffa claudia abbe och robin ;DD
när man kom te stationen så fick man vänta på att abbe och robin skulle komma och sen stack men cyklande hem te robin , vi satt oss och tittade tv och pratade , sen kom claudia , då skulle robin gå och duscha och när han stack upp typ pajade vi han tv men vi fixade den igen xP
hah sen stack man upp och skulle titta skräck film  hah men det gick inge vidare vi hittade inte filmen så vi se någon annan och sen skulle claudia och robin sticka ner och koka pasta så då satt man med abbe och tittade på filmen  haha  filmen var inta bra , sen kom claudia upp och då gick jag te toa och tog med mascara (A)
hah ja sen kom man in i rummet igen och satt sig och titta på filmen då ringde typ david och sa att han och love skulle komma så dom kom med "riktiga" skräck filmer , jaja lite stolt va jag för jag hade sett den ena ;P
 ja vi satt och och tittade på ' are you scared? ' men jag han inte se hela för jag skulle hem , blev hämtad av pappa kl kvart över tre , sen på kvällen va men med moa , och vi cyklade lite och sen hade man följe hem med måns med , ja sen skulle jag bädda och så men det orkade inte vi sov i samma säng , kl kvart i 10 kom moa på att hon glömt  natt kläder så hon och jag fick cykla hem te henne och hämta det , när vi stack hem te mig igen satt vi oss och tittade film men det var dålig s vi stängde den och gik och la oss <3

dagen i dag :
 men vaknade brevid moa och då när man kom upp så började man städa , man år frukost och sen vid 11 så stack moa hem för hon skulle te stan , ja sen glömdhon sitt smink och då fick man ett sms från robin och abbe att dom var på väg , moa kom efter tio min och då fick man brottom , jag ställde mig i duschen och när man stog i unläder fick man ett sms : vi är snart framme , och jag bara shiiieeeeeet  jag hinner inte :)
 mne jag han dom kom när jag hade klätt på mig och hunnit sminka mig halvt , så ja dom fick sitte på mitt rum medans jag plattade håret och sminkade mig klart :)
vi stack ut och vi stack först te talldahl och sen stack vi te vä livs så robin kunde köpa popcorn och set stack vi te gamla kyrkan och klätrade (speciellt robin) hahaha  och sen stack vi te klacka backen och hade skoj , robin hade skoj md torra gräset abbe hade skoj men ingetegentligen men men , och sen hade jag skoj med att se på dom ghahah sen stack man te lekplatsen och gungade på snurr gunga , hahahha fy vad snurriga ni blev då hahaha :)
 sen stack man hem och tittade film och den hade man sett några gånger men det var skoj ändå , ja sen stack dom hem vid 6 , man gick ner och åt mat och sen gjorde man vid sig och stack upp te kusinerna och lämnade en jacka och en skulle man va med amanda med det blev inget , synd ,  då stack men hem och satt sig vi datan nu sitter man här och snackar med abbe och chattar med claudia ska lyssna musik och hämta mer vatten hahah vi ses alla , LÄNGTAR SOM FAN TE SOMMAREN , DEN KOMMER BLI BÄST MED ALLA!!!!
LÄNGTER TE I MORGON MED <3
hejdåå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback